یزدفردا: کارشناسان موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: سال گذشته ۱۶ موسسه تک منظوره و چند منظوره فرهنگی و هنری در استان یزد تاسیس شد.

به گزارش یزدفردا: لیلا باغیانی با اشاره به تاسیس ۱۱ موسسه تک منظوره فرهنگی در استان گفت: در شهرستان‌های اردکان و تفت یک موسسه، هرات دو موسسه و در یزد هفت موسسه فرهنگی در زمینه برگزاری همایش‌ها و سمینار‌های فرهنگی و همچنین آموزشی و فرهنگی در سال گذشته تاسیس شد.

وی افزود: همچنین یک موسسه تک منظوره هنری در شهرستان بهاباد در زمینه تئاتر و یک موسسه تک منظوره هنری در شهرستان اشکذر در زمینه موسیقی تاسیس شد.

کارشناسان موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاسیس سه موسسه چند منظوره فرهنگی ـ هنری، تبدیل وضعیت سه موسسه تک منظوره فرهنگی به موسسه چند منظوره فرهنگی ـ هنری در شهرستان یزد و تمدید ٤٢ مورد تمدید پروانه فعالیت موسسات چند منظوره و تک منظوره فرهنگی هنری به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های این اداره در سال ۱۴۰۲ یاد کرد.

باغیانی با اشاره به صدور ۵۸ مجوز برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی خاطرنشان ساخت: سال گذشته همچنین به تخلفات ۲ موسسه فرهنگی و هنری رسیدگی شد و جلسه هیئت رسیدگی به امور مراکز هنری در خصوص صدور مجوز‌های تاسیس نیز برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا